2019. október 18., péntek

Töltött kenyér

Nagyon beindult a kenyérsütés, minden másnap készül egy új. 2 napja volt a Kenyér Világnapja, nem épp ebből az alkalomból, de épp jókor egy töltött kenyeret sütöttem.
Alapja a már jól bevált hamis kovász.

A hajtogatások után kilapogattam a tésztát, erre pesto, sonka, sajt és lilahagyma került, ezt úgy tekertem fel, hogy véletlenül se lógjon ki a töltelék sehol.



Ezt most nem vason sütöttem, hanem formában. Nem bíztam abban, hogy a töltelék sehol se fog majd szivárogni, és akkor már inkább egy sütőformában tegye ezt, ne a vaslapra süljön rá.


Szerencsére nem viselkedett úgy, mint egy kitörő vulkán, épp csak egy picit szivárgott ki a pesto, ami az élvezeti értékét nem befolyásolta.



Bár picit kifolyt a lé, az alja attól még kopogós maradt, nem ázott el


Gyönyörű a bélzete

Maradéktalan sikert aratott a családban, biztos, hogy lesz ismétlés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit főztél ki?

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagy...