2011. január 15., szombat

Kamrai segítség

Rendet csináltam a kamrában -illetve sajnos nekem olyan nincs, de van egy polcos szekrényem, az a kamraszekrényem.
Elmosogattam a fűszertartó edényeket, és átcímkéztem. Gondoltam, veletek is megosztom.

Mivel spórolok a nyomtatófestékkel (rengeteget kellett az utóbbi időben nyomtatni, vizsgaidőszak van!), ezért vettem szürkére az egészet.
Celluxszal ragasztottam fel, mert egyrészt az később szükség esetén nyom nélkül, könnyen eltávolítható, másrészt így ,,lamináltam" is, hogy a papír ne jöjjön le könnyen, és az ujjlenyomatok se látszódjanak rajta.
Még egy trükk: azokra a (fű)szerekre, amelyek viszonylag hamar lejárnak (zsemlemorzsa, búzadara, ilyesmi), érdemes a lejárati dátumot is ráragasztani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit főztél ki?

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagy...