2024. január 2., kedd

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagyon szeretem sütni? Nem riaszt el, hogy hosszú ideig készül (2 vagy 3 napig, ráérés-foktól függően), szeretem figyelni, kézzel tapicskolni, hajtogatni, szeretgetni... 


Eddig itt-ott vettem az ilyen-olyan, kifejezetten erre összeállított kenyérfűszert, viszont amikor nemrég elfogyott, megvilágosodtam: hát hülye vagyok én? Simán össze tudom dobni az itthoni fűszerkészletből a saját keverékem!

Mert hát nem sok minden kell az alaphoz: koriander, kömény, édeskömény.

A fűszeres fiókom egy igazi kincsesbánya


Még vajákoltam egy kicsit minimális görögszénával, római köménnyel, az alapot azonban a fent nevezett 3 fűszer adta, édeskömény és rendes kömény nem csak őrölve, de egészben is.



Most van egy ikeás fűszeresüvegnyi saját keverékem, bármikor után tudom tölteni, ha elfogy és ez olyan jó érzés :D igen, ha kenyérsütésről van szó, előtör belőlem a sültbolond.



1 megjegyzés:

Mit főztél ki?

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagy...