2009. december 4., péntek

Jó reggelt muffin



Néha rámtör a ,,jóanya" érzés, és akkor hajnalban nekiállok muffintésztát bekeverni. Ma reggel is így köszöntöttem a ház népét.

Hozzávalók:
- 2 tojás
- 2 pohár joghurt (az egyik mézeskalácsos, a másik narancsos ma reggel)
- cukor ízlés szerint
- 1 ek olaj
- jó sok kakaópor :)
- liszt, amennyitől jó lesz a tészta (tudom, sokan utálják az ilyen meghatározásokat, de nem szoktam én ezt méricskélni)
- 2 tk sütőpor
+ még egy kortynyi alkohol is mehet, mert igen jót tesz neki, el is párolog maga az alkoholtartalom, és ehetik a gyerekek nyugodtan -ma reggel Pina Colada került bele, nagyon kellemes kókuszos utóízt ad
++ ha kávét is tesz bele (szintén egy kortynyit) az ember, az nem tolakodó, ámde kiemeli a kakaósságát.

Nem szoktam szórakozni a száraz és nedves anyagok külön keverésével (elvégre nekem kell mosogatni!), tojást kikeverem a cukorral, majd bele a joghurtot, olajat, utánaküldve a kakaót, sütőporos lisztet.

A fiam egyébként extrém módon válogatós, még muffin terén is, ezért folyton kakaós kinézetűt kell sütni, benne az ízekkel már lehet játszani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit főztél ki?

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagy...