2019. január 21., hétfő

Tortelloni paradicsommártással

Nem vagyok híve a félkész ételeknek a konyhámban, de találtam egy olyan terméket a Lidl-ben (nem, nem szponzorálnak (sajnos) ), ami nem tartalmaz vállalhatatlanul sok adalékot, ellenben van benne durumbúza. Az ára sem borzasztó. Húsos és spenótos verziót vettem.

A húsos verzió zöldborsmártással készült. Szerintem a zöldborsmártás az egyik legjobb dolog, ami hússal és tésztával történhet. Általában sertésszűz mellé szoktam adni, de emellé a tészta mellé is tökéletesen illett.

Zöldborsmártás készítése:

Egy serpenyőben vajat hevítünk, annyit, ami kényelmesen ellepi megolvadva az edény alját. Ebbe szórjuk az egészben hagyott zöldborsot, úgy negyed Kotányis zacskónyit. Gyorsan lefedjük, ugyanis a bors elkezd pattogni. Úgy csinálunk, mintha kukoricát pattogtatnánk: addig várunk vele, időnként megrázogatva a serpenyőt, amíg már nem pattog tovább. Ekkor felöntjük 3-4 dl tejszínnel, ízlés szerint egy picit meg is sózzuk. Egyet rottyan is kész.

Hát tudjátok, annyira elszoktam a (gasztro)blogolástól, hogy ezt jól elfelejtettem fényképezni. No nézzenek oda.

Ezt nem felejtettem el fotózni

Majd eljött az ideje a spenótos tortelloninak is, ehhez paradicsommártást készítettem. Ezt szinte le se kell írni, a trükkje annyi, hogy a rántást Top joy fűszeres paradicsomlével öntöttem fel, egy pici só, egy pici cukor, egyet rottyan, kész. Nagyon finom, próbáljátok ki.

1 megjegyzés:

Mit főztél ki?

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagy...