2019. szeptember 12., csütörtök

Ez a sütő aztán tudja, mit csinál

Nem úgy, mint a kovászom. Az sztrájkol, nem igyekszik, nem bugyog. Mérgemben belesütöttem egy kenyérbe az egészet és újraindítottam.

0. nap

A kenyér legalább szép

Ropogós a héja, jó az íze

Meg mindenféle Rorschach-tesztre alkalmas


De hogy miért is mondom, hogy a sütő tudja a dolgát... ez egy olyan díszpéldány, amin előre betáplált receptekhez igazítja a sütési időt, hőfokot, gőzölést.
Ma egy szőlős kevertet sütöttem, mert meg akartam menteni a maradék piros szőlőt, valami miatt nem akart elfogyni. Ezért csináltam egy joghurtos kevertet 3 tojásból, és abba potyogtattam a megfelezett szőlőszemeket.




Persze nincs benne a sütő memóriájában a világ minden receptje, így nekem kellett kitalálni, melyik süti hőfoka és ideje lesz jó ennek a kevernek, a választásom pedig az Almás sütire esett. Felfűtéssel 1 óra, 180 fok, a végeredmény pedig tökéletesen átsült.

Kedvelem ezt a kapcsos formát


Helyes kis szeletkék




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit főztél ki?

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagy...