2009. február 4., szerda

Banános muffin



Nálam a muffin ,,konyhamalac" kategória. Mert minden mehet bele, ami itthon van, lehet akár édes, akár sós, hamar kész van és majd' mindenki szereti.

A következő recept is ad hoc jelleggel készült, viszont olyan kellemes állagú, jól csúszó tésztát ad, hogy feljegyeztem; így bármikor reprodukálható (kisebb-nagyobb változtatásokkal).

Banános muffin

4 banánt összetörtem. Tettem hozzá egy pohár natúr és egy pohár meggyes joghurtot. Kristálycukor is ment hozzá, ízlés szerint. És úgy 10 dkg-nyi olvasztott margarin. Az egészhez annyi lisztet tettem, amitől egy sűrű tészta lett a végeredmény, közben persze sütőport is csempésztem hozzá, 2 teáskanálnyit. Sütő, 25 perc, 175 °C.

2 megjegyzés:

  1. A muffin nálam is nyerő. Annál is inkább mert évekig sütő-analfabéta voltam, amíg nem kaptam egy muffinsütőt. Ez nagyon tetszik, majd kipróbálom.

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsi,

    csak most találtam meg ezt az oldaladat, és nagyon tetszik! Biztos, hogy lesz olyan recepted, amit kipróbálok, méghozzá hamarosan :)

    VálaszTörlés

Mit főztél ki?

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagy...