2016. december 20., kedd

Funky saláta

Ahogy meséltem, a vajba fullasztott csirkéből maradt egy fél mell. Legszívesebben odaadtam volna a macskáknak, na de a fél fogukra sem lett volna elég, ezért inkább mást gondoltam.
Felkockáztam a húst, és megfuttattam zsíron némi fokhagyma és magkeverék társaságában.

Tessék vigyázni, pattog-serceg

Miután megpirult, szétnéztem, mi a helyzet a hűtőben. Találtam brie-t, bébispenótot, koktélparadicsomot, innen meg már csak egy lépés volt összedobni. Némi aszalt áfonya és egy gondolatnyi balzsamecet tette tökéletes reggelivé.


Miközben összedobtam, ez a dal járt a fejemben, innen kapta a nevét is.


Szerintem a legtöbb szakácskönyv méltatlanul elhanyagolja a maradékok felhasználásának módozatait. Ami azt illeti, a nem unalmas reggeli/vacsora is ritkán szerepel a receptes könyvekben, pedig gondolom, lenne rá igény. Na majd egyszer, ha nagyon ráérek, megírom én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit főztél ki?

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagy...