2023. december 24., vasárnap

Mit szerettem 2023-ban?

Mutatok néhány igényes, bevált online lelőhelyet, melyet 2023-ban fedeztem fel és nagyon jókat tudok mindegyikről mondani.

Lehet, hogy Neked is jól jön:

1. Ha fonalat vennél



Horgolni szoktam, nekem az amolyan őszi-téli elfoglaltság tévé előtt, esti órákban. Semmi extrát, sálat, sapkát, dísztököt :) Imádom a színátmenetes fonalakat, itt pedig igazán fantasztikus a választék:

https://fonalam.hu/

2. Ha könyvet vennél

Tiszta hülye neve van (már elnézést), de ha széles választékot keresel új és antikvár könyvekből, akkor nézz be a BigBandi.hu / Szkítia-Avantgard Könyvesbolt és Antikvárium oldalára, jó döntés lesz. Én találtam itt olyan könyveket, amit sehol máshol, ráadásul igen baráti áron. Remek művészeti albumok is vannak.


3. Ha fűszereznél

Erről majd írok bővebben, hogy mit és miért vettem, de szerintem a választék és az ár itt rendkívüli:

https://www.egzotikusfuszerek.hu/hu/


4. Ha kreatív vagy és hobbi szinten kézműveskedsz

Bevallom, itt nem annyira magamnak vásároltam, mint inkább a lányaimnak, de itt olyan cuccok vannak, amit az átlag papírboltban, de még a kreatívboltban se nagyon látni. Kb. mindenféle kreatív hobbihoz van valami jóság.

Szeretettel a művészethez szlogennel.


Természetesen egyikhez sincs semmi közöm, érdekem nem fűződik az ajánlásukhoz. De tényleg elégedett vagyok velük, ezért osztom meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit főztél ki?

Kenyér és kenyérfűszer

Kenyér. Mutatok ömlesztve egy párat, ami az idén készült és nyilván nem fotózom az összeset, de azért van néhány kép. Mondtam már, hogy nagy...